• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
  • کد خبر : 126
  • چاپ خبر

آغاز حراجی‌های ویژه «جمعه سیاه» در ایران

ند سالی می‌شود که موضوع جمعه سیاه یا حراج جمعه یکی از بزرگترین حراجی‌ها در سال برای تمامی افراد سراسر جهان است. این روز در ایران نیز مطرح شده است. در این روز برخی از فروشگاه‌هایی بزرگ کشور، بر روی محصولات خود تخفیف‌های تا سقف ۹۹ درصد هم اعمال می‌کنند، چرا که جمعه سیاه به

ند سالی می‌شود که موضوع جمعه سیاه یا حراج جمعه یکی از بزرگترین حراجی‌ها در سال برای تمامی افراد سراسر جهان است. این روز در ایران نیز مطرح شده است.

در این روز برخی از فروشگاه‌هایی بزرگ کشور، بر روی محصولات خود تخفیف‌های تا سقف ۹۹ درصد هم اعمال می‌کنند، چرا که جمعه سیاه به نوعی یک فرصت است تا فروشگاه‌ها بتوانند به بسیاری از اهداف خود در زمینه تبلیغات و فروش بیشتر برسند.

فروشگاه آنلاین

دیجی کالا: فروشگاه دیجی کالا هرساله در رویداد جمعه سیاه شرکت می‌کند، امسال نیز این شرکت اعلام کرده که حراج‌های بلک فرایدی از روز پنجشنبه چهارم تا هفتم آذر ادامه خواهد داشت.

بانی مد: بانی مد یکی از فروشگاه‌های خرید آنلاین در زمینه پوشاک است. این شرکت اعلام کرده است که حراج‌های بانی مد از چهارم آذر تا ۱۰ آذرماه ادامه دارد.

ایمالز: یکی از فروشگاه‌‌های آنلاین ایران که تخفیف‌های این فروشگاه در بلک فرایدی هم وسایل الکترونیکی و هم غیرالکترونیکی آن را شامل می‌شود. این تخفیف‌ها در روز جمعه پنجم آذر اعمال خواهد شد.

تگموند: فروشگاه اینترنتی تگموند، فروشگاهی در حوزه فروش پوشاک از برندهای بین‌المللی است که در بلک فرایدی امسال با بیش از ۴۰۰ برند شامل برندهای مطرح مانند آدیداس، نایک، پوما، برشکا، زارا، پولو و … همکاری می‌کند. بلک فرایدی این فروشگاه از از ساعت ۱۵ روز چهارم آذر تا ساعت ۲۴، پنجم آذر ادامه دارد.

این فروشگاه اینترنتی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا در صورت نارضایتی کالای خود را مرحوع کنند، اما برای خرید‌های بلک فرایدی، جمع‌آوری سفارشات مرجوعی مشتریان ساکن تهران، به دلیل حجم بالای سفارشات، از هفته بعد بلک فرایدی، یعنی شنبه ۱۳ آذر، آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.