• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
  • کد خبر : 167
  • چاپ خبر

تمجید گواردیولا از دستاوردهای دو فوق ستاره دنیای فوتبال

 پپ گواردیولا سرمربی پرافتخار منچسترسیتی به تمجید از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخت و اذعان کرد که شاید دیگر بازیکنانی همچون آن‌ها نبینیم. به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که دیگر چند سالی است از سن 30 سالگی گذشته‌اند، همیشه در بالاترین سطح حضور داشته و رکوردها و افتخارات زیادی را به نام خود

 پپ گواردیولا سرمربی پرافتخار منچسترسیتی به تمجید از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخت و اذعان کرد که شاید دیگر بازیکنانی همچون آن‌ها نبینیم.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که دیگر چند سالی است از سن 30 سالگی گذشته‌اند، همیشه در بالاترین سطح حضور داشته و رکوردها و افتخارات زیادی را به نام خود ثبت کرده‌اند. مسی و رونالدو بیش از یک دهه است که با یک دیگر رقابت بسیار نزدیکی بر سر عناوین فردی و تیمی داشته‌اند.

به نقل از سایت گل، چهارشنبه شب در ورزشگاه اتحاد، منچسترسیتی از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان لیونل مسی و یارانش است. واضح است که گواردیولا شناخت بسیار خوبی از مسی دارد، اما امشب یک بار دیگر در مقابل هم قرار خواهند گرفت و گواردیولا در این فصل نیز یک بار به مصاف هم رونالدو رفته است که در آن با نتیجه 2-0، سیتیزن‌ها به پیروزی رسیدند.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: “فکر نکنم که دیگر بازیکنانی مثل این دو ببینیم. کسب کردن چنین افتخاراتی برای دیگر افراد، تقریبا غیر ممکن است. شاید چنین اتفاقی نیز رخ دهد، اما من فکر نمی‌کنم که دیگر بازیکنی بتواند، این تعداد عناوین فردی و تیمی را کسب کند و گل‌های بی شماری به ثمر برساند. کار بسیار مشکلی است.”

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.