• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
  • کد خبر : 157
  • چاپ خبر

توقف بارسلونا در نیوکمپ؛ کار صعود شاگردان ژاوی به هفته آخر کشیده شد

در هفته پنجم از رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و بنفیکا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. به گزارش فوتبالی، هم بارسلونا و هم بنفیکا در این بازی شانس های خود

در هفته پنجم از رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و بنفیکا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

به گزارش فوتبالی، هم بارسلونا و هم بنفیکا در این بازی شانس های خود را برای گلزنی داشتند اما هیچ کدام از این موقعیت های گل راه به جایی نبرد تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند. هم بارسلونا و هم بنفیکا در این بازی یک گل مردود به ثمر رساندند که گل بارسلونا آفساید اعلام شد و گل بنفیکا هم که از روی کرنر بود، توپ هنگام زده شدن ضربه کرنر به بیرون رفته بود و از بیرون زمین وارد شده بود.

در هر صورت اکنون بارسلونا دوم است و بنفیکا در این گروه سوم است اما اختلاف امتیاز آن ها به شکلی است که بارسا باید در هفته آخر منتظر امتیاز از دست دادن بنفیکا مقابل دیناموکیف در خانه باشد و یا اینکه خودش بتواند بایرن مونیخ را در آلیانز آرنا شکست دهد و بدین ترتیب کار صعود به هفته آخر کشیده شده است و باید دید که چه اتفاقاتی در هفته ششم رخ خواهد داد که هفته حساسی برای شاگردان ژاوی خواهد بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.