گپ و گفت
پوستم کلفت بود و نتوانستند ترورم کنند/ من هم در لیست مصاحبه هستم

گفت و گوی خواندنی «کازرون خبر» با فریدون عباسی

پوستم کلفت بود و نتوانستند ترورم کنند/ من هم در لیست مصاحبه هستم
شرح خبر

واکنش محمدصادقی به شایعه عدم ثبت نامش در انتخابات آتی مجلس/ نماینده در تعطیلات نوروز کجا رفت؟

خبرنگار :
۹ فروردين ۱۳۹۴
کد مطلب : 3113
204

نماینده مردم کازرون در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا واقعیت دارد که شما در دور بعدی انتخابات از حوزه انتخاباتی شیراز کاندید خواهد شد، گفت: معمولاً وقتی به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم، شایعات زیاد می شود.

دکتر شاهین محمدصادقی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه پیاده روی خانوداگی نودان در گفتگو با کازرون خبر ضمن تبریک سال نو به تشریح اولویت های اشتغال برای کازرون در سال جدید پرداخت و اظهار داشت: کازرون به عنوان منطقه ویژه اقتصادی به تصویب دولت رسیده است و با اعتباری که برای این کار در نظر گرفته شده است، بدون شک در سال جدید گام مهمی در ایجاد اشتغال خواهیم برداشت.

 

وی به حل مشکل سرمایه گذاری پالایشگاه گاز بیدبلند 2 اشاره کرد و گفت: با حل مشکلات سرمایه گذاری این پالایشگاه که چهار میلیارد دلار هزینه داشته است،  خط انتقال پتروشیمی از گچساران به سمت کازرون شروع به اجرا خواهد شد و حداقل هزار و 500 نفر نیرو بکار گرفته می شود.

 

محمدصادقی، پیگیری ایجاد مجتمع های گیاهان دارویی را یکی دیگر از برنامه های سال جاری دانست و عنوان کرد: با ایجاد مجتمع های دارویی می توان برای تعداد زیادی شغل ایجاد کرد.

 

نماینده مردم کازرون در مجلس در خصوص مشکلات به وجود آمده برای باغداران بخش کوهمره اظهار داشت: در سال جاری پیگیر ساخت جاده باغات روستاهای سمغان و دوسیران هستیم و درنظر داریم با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی، بهسازی باغات را آغاز کنیم.

 

وی پیگیری ایجاد جاده بین بخشی بین چنارشاهیجان و بخش مرکزی کازرون که منجر به اتصال جاده روستاهای پیرسبز و تنگ چوگان می شود را یکی دیگر از برنامه های سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: با ایجاد این جاده، دسترسی گردشگران به جابه های گردشگری که در این منطقه واقع شده، آسان تر می شود.

 

محمدصادقی در خصوص تجهیز گیرنده ها به شبکه دیجیتال عنوان داشت: دکل ها و زیرساخت های شبکه دیجیتال خریداری شده و صدا و سیمای فارس به ما قول داده ند با اعتباری که از ماده 187 داشتیه ام، تا پایان شهریور مردم شهرستان بتوانند از شبکه های 19 یا 20 گانه دیجیتال استفاده کنند .

 

نماینده مردم کازرون در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا واقعیت دارد که شما در دور بعدی انتخابات از حوزه انتخاباتی شیراز کاندید خواهید شد، گفت: معمولاً وقتی به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم، شایعات زیاد می شود.

 

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما که پرسیده بود، در تعطیلات نوروز چه مکان هایی را برای گردش انتخاب کرده اید، گفت: ابتدا به زیارت امام رضا (ع) رفتم و بعد هم در حوزه انتخابیه حضور داشتم و به دیدار با مردم مشغول بودم.

گفت و گو: کریم ایزدی

موافق: 3219
مخالف: 2014
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۹:۲۷
امتیاز
پس یعنی تو انتخابات میای جناب دکتر!!!
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۹:۲۸
امتیاز
آقای محمدصادقی بدون ک امسال رای نمیاری
قیصر
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۱۱:۴۶
امتیاز
انگار ، طرف پیداش شد؟ ببخشید متوجه نبودم فصل تبلیغات شروع شده
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۲۳:۵۱
امتیاز
آقا یه کلام...
ما نمی خوایمت ...
علی
۱۳۹۴/۱/۱۱ ۸:۴۳
امتیاز
جناب دکتر محمد صادقی.
دیگر شانسی برای شما در عرصه سیاسی کازرون نیست حتی اگر خودتان را زورکی به امثال آقای نوذری بچسبانید. شما یک مهره سوخته محسوب می شوید حالا.
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۱ ۱۰:۰۱
امتیاز
واقعیتش اینه ک محمدصادقی اگر بتونه یه کم روابطش رو با مردم حوزه انتخابیه خود تقویت کنه، رای میاره
حامیانش و رقباش می دونن که از نظر جایگاه یک سر و گردن از بقیه کانیداها بالاتره ولی ای کاش ...
منبع موثق
۱۳۹۴/۱/۱۱ ۱۲:۳۷
امتیاز
خیل دوستان راحت باشه مهندس نوذری 1- در انتخابات آینده دخالت نخواهد کرد 2- به هیچ وجه از محمد صادقی حمایت نخواهد کرد
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۵ ۰:۳۷
امتیاز
چند كلمه بشنويم از مادر عروس
یوسف
۱۳۹۴/۱/۱۵ ۱۵:۵۸
امتیاز
ما اهالی خشت از تصمیمات گذشته پشیمان هستیم و در این دوره به کاندیدایی جدید رای خواهیم داد. کاری که محمدصادقی با بچه های خشت کرد هیچ دشمنی با ما نکرد. من شخصا در تمامی ادوار گذشته در مرکز خشت یک مغازه بزرگ داشتم که برای ستاد محمدصادقی بدون چشمداشت مالی واگذار میکردم. این دفعه به هر کاندیدایی واگذار خواهم کرد جز محمدصادقی
ما رای ندادیم که ایشان فامیلهاشو تو ادارات استخدام کنه و برا ر-ب ق- د و ن- اح وامهای آنچنانی بگیره
مردم خشت علیرغم تفکر شما کازرونیها این دوره با بینشی باز در انتخابات شرکت خواهند کرد و بطور قطعی محمدصادقی نامزد مورد نظر ما نخواهد بود.
کوهمره
۱۳۹۴/۱/۱۵ ۲۱:۴۵
امتیاز
منبع موثق ، منبعت خیلی هم موثق نیست منبعت سولاخه.
همشهري
۱۳۹۴/۱/۱۶ ۹:۰۸
امتیاز
اولا متن آقايوسف ازطرف هيچ خشتي نيست وصرفا جهت ايجادشايعه نوشته شده است.دومامردم خشت هميشه با بينشي باز درانتخابات شركت نموده اند. دودقيقه بنشينيدوفكركنيدوبه وجدان بيدارخودمراجعه كنيدكه آيا دردوران سخت تحريم ومشكلات اقتصادي مملكت واقعا كدام نماينده اي مي توانست حتي به اندازه فعلي آقاي محمدصادقي براي شهرستان خودكاري انجام دهد.بنده نه ازروي تعصب بلكه واقعامي گم هيچ نماينده اي فعلا نمي تونه به اندازه دكتربراي اين شهرستان مثمرثمرواقع شود.
علی
۱۳۹۴/۱/۱۶ ۱۲:۲۴
امتیاز
با سلام.
یک کاندید اصلاح طلب قوی و توانا در راه است!!! منتظر باشید و مطمئن باشید رای می آورد.
انشا الله.
شهروند
۱۳۹۴/۱/۱۹ ۱۲:۵۵
امتیاز
جناب دکتر محمدصادقی ای کاش به کلام حضرت امیر (ع) نماید.
ان هذه القلوب اوعيه فخيرها اوعاها للخير.
آقای دکتر بهتر است سعه صدر داشته باشید و زود عصبانی نشوید.
@
۱۳۹۴/۱/۲۰ ۸:۲۴
امتیاز
رای ندادن اکثر مردم نودان به محمدصادقی به خاطر خودش نیست ، بخاطر اطرافیانش است . اکثر مردم بدلیل مگسان گرد شیرینی به صادقی رای نمیدهند. با خودش مشکلی ندارند .
حمیدی از خشت
۱۳۹۴/۱/۲۸ ۱۷:۳۸
امتیاز
با سلام ، هر دوره انتخابات تعدادی از خشتی ها به دکتر رای نمی می دهند معمولا" کمتر از 1000 نفر تعدادی به دلایل سلیقه های شخصی و تعدادی به دلیل این که درخواست های شخصی مانند وام و یا اشتغال فرزندانشان که همه می دانند اولویت اول دکتر منافع عمومی مردم و طرح های عمرانی است و بر همین اساس است که همان دوستان مخالف دکتر تنها می باشند و کاری از پیش نمی برند. مثلا" یکی از فامیل های نزدیک دکتر به نام نوذری از روستای بزین چون توقع داشته پسر لیسانسش برای سربازی بورسیه شرکت نفت یبگیرد که دکتر جواب کرد و ایشان آقای دهقان ناصر آبادی را به خانه اش دعوت کرد و حتی برادران نوذری نزد دهقان نیامدند. دکتر ایمان و آخذت خود را به دنیای دیگران نمی فروشد
خشتی
۱۳۹۴/۱/۲۹ ۱۱:۳۳
امتیاز
آقای دکتر صادقی بوجود چند نفر مثل همین آقای نوذری شده نماینده ، نوذری خشتی انسان شریفی است و ایشان از تکبر و بی توجهی به مردم تنفر دارند نه از انجام ندان بورسیه چرا برای بستگانش انجام میدهد ولی برای مردم دیگر که میشود میگویید ایشان فقط کار عام المنفعه انجام میدهد کدام کار ف اقدامات دولت به پای او میگذارید . حیا خوب چیزی است
سلام
۱۳۹۴/۲/۷ ۱۳:۴۷
امتیاز
سلام به همه دوستان
با توجه به استانی شدن انتخابات باید گفت محمدصادقی دست و پاتو جمع کن یه مطب بزن بقیه عمرتو اونجا مشغول باش ...
نگران مردم...
۱۳۹۴/۲/۹ ۱۰:۲۹
امتیاز
من وهرکسی که بشناسم بهوشون میگم به محمدصادقی رای ندن دروغ وفریب پشت سرهم چقدرتاکی وتاکجاادامه میدی قول کمک به آدمهای ضعیف خیلی دادکمک مالی جراحی توسط خودش ولی خرش که ازپل گذشت....قابل توجه کاندیای آینده لطفابه وعده هاتون جامعه عمل بپوشونیدخواهشامردم مسخرتون نیستن که
میکروب
۱۳۹۴/۲/۱۷ ۹:۱۸
امتیاز
... اطراف صادقی را گرفته اند که به زودی او را از پا در می آورند .
انتخابات هم انتخابات قدیم ...
همشهريا
۱۳۹۴/۳/۲۴ ۱۸:۰۲
امتیاز
دكتر محمدصادقي كاري براي كنارتخته كه نكرده كه از مردم كنارتخته انتظار راي داشته باشه
سیدعلی اکبرحسینی
۱۳۹۴/۳/۲۷ ۱۴:۳۸
امتیاز
آقای دکتر صفای قدمت!
تا سه نشه بازی نشه!!!
باز هم قامت بر چشم...
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۳۰ ۸:۱۹
امتیاز
مابه مردعمل رای میدیم نه مردحرف وپشت گوش انداز.خرش که ازپل بگذره دیگه کسی رونمیشناسه.بچه ای بوده نیازبه عمل جراحی پلاستیک داشته قول داده ولی بعدازرای بی خیال شده
پیام شما با موفقیت ارسالت شد.
خطا! ارسال پیام شما با مشکل مواجه شد

چندرسانه ای