• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
  • کد خبر : 197
  • چاپ خبر

رفیق لیونل مسی سرمربی رونالدو می‌شود!

مدیران یونایتد به دنبال سرمربی جدیدی به جای اوله گونار سولسشر هستند و مائوریسیو پوچتینو در صدر لیست آنها قرار گرفته است. اما در صورتی که این سرمربی قادر به کسب مجوز جدایی از پاری سن ژرمن نباشد، نام های دیگر مورد بررسی قرار خواهند گرفت. امروز نشریه گاردین در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه

مدیران یونایتد به دنبال سرمربی جدیدی به جای اوله گونار سولسشر هستند و مائوریسیو پوچتینو در صدر لیست آنها قرار گرفته است. اما در صورتی که این سرمربی قادر به کسب مجوز جدایی از پاری سن ژرمن نباشد، نام های دیگر مورد بررسی قرار خواهند گرفت. امروز نشریه گاردین در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه منچستریونایتد با ارنستو والورده البته به عنوان سرمربی موقت خود برای ادامه فصل صحبت کرده اند.

این سرمربی ۵۷ ساله از ماه می سال ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۲۰ هدایت بارسلونا را بر عهده داشته و دو بار قهرمان لالیگا و یک کوپا دل ری را به فهرست افتخارات این تیم اضافه کرد. والورده با جان مورتو، مدیر فوتبال یونایتد صحبت کرده و باشگاه انگلیسی به خوبی می داند بعد از همکاری درخشان با لیونل مسی در بارسلونا و رابطه ای صمیمی با این فوق ستاره، مدیریت کریستیانو رونالدو نیز برای ارنستو والورده راحت خواهد بود. حتی این سرمربی از همین حالا شروع به ارائه لیست بازیکنان مورد نظر در صورت منصوب شدن به این سمت کرده و قصد دارد خیلی سریع ترکیب شیاطین سرخ را تقویت کند.

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق یونایتد روز یکشنبه و بعد از شکست سنگین این تیم مقابل واتفورد برکنار شد و مایکل کریک به عنوان سرمربی تا زمان انتصاب یک سرمربی دائمی به جای او مشغول به کار شده است. به جز ارنستو والورده از گزینه هایی چون برندان راجرز  یا جولن لوپتگی نیز به عنوان جایگزین احتمالی سولسشر نام برده شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.