• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۹
  • کد خبر : 215
  • چاپ خبر

علی‌اکبر صادقی، در حال بریدن کیک تولد ۸۴ سالگی خود/ عکس

چهارصد و هفتاد و یکمین برنامه سینماتکِ خانه هنرمندان ایران، با نمایش آثاری از علی‌اکبر صادقی، به مناسبت هشتاد و چهارمین زادروز این هنرمند پیشکسوت، شامگاه دوشنبه یکم آذر، در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شد. علی‌اکبر صادقی در این مراسم، خطاب به حاضران گفت: «بسیار دوست‌تان دارم. عاشق شما، سرزمینم و مردمش هستم.

چهارصد و هفتاد و یکمین برنامه سینماتکِ خانه هنرمندان ایران، با نمایش آثاری از علی‌اکبر صادقی، به مناسبت هشتاد و چهارمین زادروز این هنرمند پیشکسوت، شامگاه دوشنبه یکم آذر، در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

علی‌اکبر صادقی در این مراسم، خطاب به حاضران گفت: «بسیار دوست‌تان دارم. عاشق شما، سرزمینم و مردمش هستم. همیشه به خلیج فارس سوگند می‌خورم. من همه را با هر عقیده و مذهب دوست دارم. من دیگر گل‌های زیبا را نقاشی نمی‌کنم. من مناظر فرح‌بخش را نقاشی نمی‌کنم. من خواب کودکانی را نقاشی می‌کنم که پدران‌شان در راه آزادی ایران شهید شده‌اند.»

 وی ادامه داد: «شاید من پدر یا برادر همه‌تان باشم. فرزندان ایران خوب هستند و باید سر تعظیم مقابل‌شان فرود بیاوریم.»

در پایان این مراسم، هنرمندان و خانواده علی‌اکبر صادقی روی صحنه آمدند تا این هنرمند، شمع‌های کیک تولد ۸۴ سالگی‌اش را فوت کند. در حالی که صادقی، کیک تولد خود را می‌برید، حاضران در سالن، ایستاده او را تشویق کردند.

در پایان این مراسم، فیلم‌های «رخ»، «من آنم که…»، «ملک خورشید» و «هفت شهر»، ساخته علی‌اکبر صادقی، برای اعضای سینماتک نمایش داده شد.

علی‌اکبر صادقی، در حال بریدن کیک تولد ۸۴ سالگی خود/ عکس

علی‌اکبر صادقی، در حال بریدن کیک تولد ۸۴ سالگی خود/ عکس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.