• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۴۸
  • کد خبر : 132
  • چاپ خبر

طلا و سکه چقدر ارزان شدند؟

قیمت طلا پس از ریزش سنگینی که شب گذشته داشت، در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی اندکی بهبود یافت اما نزدیک به پایین‌ترین قیمت در بیش از دو هفته گذشته ماند. بر اساس گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۸۰۸ دلار و ۷۱ سنت رسید. بهای

قیمت طلا پس از ریزش سنگینی که شب گذشته داشت، در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی اندکی بهبود یافت اما نزدیک به پایین‌ترین قیمت در بیش از دو هفته گذشته ماند.

بر اساس گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۸۰۸ دلار و ۷۱ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز دوشنبه ۲.۱ درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین قیمت از پنجم نوامبر رسید.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۸۰۹ دلار و ۱۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار شب گذشته ۴۵ دلار و ۳۰ سنت معادل ۲.۴ درصد کاهش یافت و در ۱۸۰۶ دلار و ۳۰ سنت بسته شده بود.

شاخص دلار پس از این که بایدن روز دوشنبه جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا را برای یک دوره چهار ساله دیگر برای این سمت انتخاب کرد و لائل برینارد را به عنوان نائب رئیس بانک مرکزی منصوب کرد، نزدیک به بالاترین رکورد ۱۶ ماه اخیر ایستاد. دلار قوی‌تر هزینه خرید طلا را برای خریداران غیرآمریکایی افزایش می‌دهد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.