• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
  • کد خبر : 154
  • چاپ خبر

رونالدو حکم صعود شیاطین سرخ به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را امضا کرد

پایگاه خبری فوتبالی – منچستریونایتد موفق شد با پیروزی 0-2 مقابل ویارئال، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. به گزارش فوتبالی، هفته پنجم مرحله گروهی با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت 21:15 آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار، منچستریونایتد در اسپانیا، مهمان ویارئال بود. پیش از شروع این بازی، هر دو تیم 7

پایگاه خبری فوتبالی – منچستریونایتد موفق شد با پیروزی 0-2 مقابل ویارئال، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، هفته پنجم مرحله گروهی با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت 21:15 آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار، منچستریونایتد در اسپانیا، مهمان ویارئال بود. پیش از شروع این بازی، هر دو تیم 7 امتیازی بودند و در صورت پیروزی می‎توانستند صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کنند. همچنین این اولین باری است که مایکل کریک هدایت شیاطین سرخ را پس از اخراج اوله گونر سولشر برعهده گرفته است.

در این دیدار ویارئال در نیمه اول تیم برتر میدان بود. شاگردان اونای امری کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نتوانستند راهی برای نفوذ به دروازه مهمان پیدا کنند. در نیمه دوم شیاطین سرخ بازی بهتری را نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشتند و سرانجام در دقیقه 78، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی موفق شد روی اشتباه دروازه‌بان ویارئال، گل اول را به ثمر برساند و در ادامه جیدون سانچو حساب کار 0-2 کرد تا مایکل کریک بتواند در اولین تجربه خود، صعود این تیم را قطعی کند.

در دیگر دیدار بایرن مونیخ که از قبل صعودش را حتمی کرده بود، با نتیجه 2-1 از سد دیناموکیف گذشت تا با 5 برد از 5 بازی، مقتدرانه صدرنشین گروهش باشد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.