• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۴۶
  • کد خبر : 129
  • چاپ خبر

بی‌توجهی دلار به ورود گروسی

دلار معاملات صبح دوشنبه را با ۱۵۰تومان کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۸۲۵۰تومان آغاز کرد. از ظهر سه‌شنبه با بالا رفتن حجم خرید‌ها و دست کشیدن فروشندگان وارد مسیر صعودی شد و تا پایان معاملات به مرز مقاومتی ۲۸۵۰۰تومان رسید. نرخ ارز با تداوم افزایش خرید‌ها در بازار دیروز، مقاومت این سطح

دلار معاملات صبح دوشنبه را با ۱۵۰تومان کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۸۲۵۰تومان آغاز کرد. از ظهر سه‌شنبه با بالا رفتن حجم خرید‌ها و دست کشیدن فروشندگان وارد مسیر صعودی شد و تا پایان معاملات به مرز مقاومتی ۲۸۵۰۰تومان رسید. نرخ ارز با تداوم افزایش خرید‌ها در بازار دیروز، مقاومت این سطح هم شکسته شد و دلار آزاد تا ۲۸۶۵۰تومان بالا رفته است.

این روند افزایشی درحالی رخ داد که روز گذشته گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد. ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرد که ما خواستار از سرگیری مذاکرات برای حل اختلاف‌ها با ایران درباره توافق هسته‌ای از جمله تحریم‌ها هستیم.

بعد از گذشت حدود شش ماه از دور آخر مذاکرات وین، اعلام شده که هشتم آذر این مذاکره از سرگرفته خواهد شد. اما برخی معامله‌گران به جهت اینکه رویکرد طرفین برجام تغییری نکرده و همچنان اظهارات و انتظارات ضد‌و‌نقیضی در این باره وجود دارد، چندان به حصول توافق خوشبین نیستند و بی‌توجه به این موضوع وارد بازار شده‌اند.(اقتصاد آنلاین)

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.