• تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
  • کد خبر : 116
  • چاپ خبر
مستاجران ناامید از خانه‌دار شدن

چرا بسیاری در طرح مسکن حمایتی ثبت‌نام نمی‌کنند؟

طرح مسکن حمایتی قدم به قدم در حال اجراست، در حال حاضر متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ آذر با مراجعه به سامانه ثمن وزارت راه درخواست خود را ثبت کنند. این طرح با حواشی بسیاری همراه است و هر روز مشکل جدیدی بروز می‌کند. یکی از مهم‌ترین مشکل متقاضیان مسکن اقساط ۴ تا ۷ میلیون تومانی است. مسئله

طرح مسکن حمایتی قدم به قدم در حال اجراست، در حال حاضر متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ آذر با مراجعه به سامانه ثمن وزارت راه درخواست خود را ثبت کنند. این طرح با حواشی بسیاری همراه است و هر روز مشکل جدیدی بروز می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مشکل متقاضیان مسکن اقساط ۴ تا ۷ میلیون تومانی است. مسئله دیگری که برای متقاضیان مشکل ساز شده ساخت این واحد‌ها بیرون از شهر است.

در چند روز اخیر نیز دولت با مشکل تامین زمین مواجه شده، به نحوی که متقاضیان برخی از استان‌ها نمی‌توانند ثبت‌نام کنند. گروهی از مستاجران از ثبت‌نام در این طرح ناامید شده‌اند و به آنها انتقاد دارند. مستاجران می‌گویند که نمی‌توانند اقساط وام این خانه‌ها را بدهند و اگر هم این کار را کنند مسکن بی‌کیفیت تحویل می‌گیرند.

«پس اگه ماهی ۷ملیون بخوایم بدیم میشه همون وام مسکن مهرازاونم بالا تره فقط الکی اسم عوض کردن بدبخت این کارگراچه جوری بدن این کارو میکنن بیشتردله ادماروبه دردمیارن»

«کدوم طرح کدوم ساخت وساز بسه دیگه اینهمه فریب و دروغ. هرچی مسکن مهر نیمه کاره از دروه احمدی نژاد مونده رو بزک میکنن قالب میکنن. البته واسه دلال و سو دجو خیلی به صرفست.»

«همچین‌ میگن‌خونه میدن‌ به جوونا انگار مجانیه‌.باید کلی پول بابت مسکن های بی کیفیت بدیم تا اخر عمر بریم زیر بار قسط.اینم شد تشویق برای ازدواج مطمئن باشید فایده ای نداره.»

«دولت نباید باراضافه به مردم تحمیل کند چون اقشار آسیب پذیر که هدف طرح هستند توان پرداخت حداقل ها را هم ندارند، اینجاست که دولت باید یارانه مسکن به اقشار کم برخوردار و دهکهای پایین بدهد.»

«اگه قرار باشه ۴۰۰میلیون وام بدن و ۱۰۰ میلیون آورده افراد باشه مثلا داخل شیرین شهر یا شهر های دیگه چه ارزشی دارد. اگه مسکن مهر با وام ۴۵میلیون بخریم که به صرفه تر است.»

«من همسرم ماهی ۱۵۰۰ میگیره با دو تا بچه کوچیک داریم با خانواده همسرم توی یه مسکن مهر ۷۵متری زندگی میکنیم با دوتا بچه کوچیک خیلی اذیتیم شما چه کمکی دارید به مردم میکنید که یه خونه بدرد نخور قسطش ۷ میلیونه»

«مبلغ قسط دوبرابر حقوق کارگره خب ما اگه ماهی ۵میلیون و ۷میلیون پول پرداخت قسط داشتیم که خیلی وقت پیش صابخونه میشدیدم نیازی به مسکن مهر و ملی شما نداشتیم»

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.